sobota, 23 września 2017

Co zwykli ludzie robią w niedzielę rano?

Głupie pytanie, wiem. Godzina 4 rano, to zazwyczaj pora snu, tym bardziej jeśli to niedziela.
Dla psiarzy to wygląda trochę inaczej. Zdarza się, czasem przesunąć godzinę spaceru. Dobro zwierzaka dla nas opiekunów dużo znaczy. Jeśli w tygodniu pierwszy space jest o 4 rano, bo taka jest potrzeba, trudno żeby psiak w mój wolny dzień nie mógł wyjść, bo ja akurat śpię.
Pamiętam nieraz jak ktoś z sąsiadów współczuł mi , że na dworze leje deszcz a mnie czeka jeszcze spacer z psem i zaraz dodawali i dlatego nie maja psa, bo lubią pospać.
Też lubię się wyspać, ale mimo wszystko potrzebuję towarzystwa psa, kota obok siebie.
Nigdy nawet nie pomyślałam , nie żaliłam się, że muszę rano wstać.
Ludzie którzy nie maja zwierząt, nawet nie wiedzą ile tracą. Kocham te maślane oczy, pełne miłości, wilgotne noski,  i te ogonki, nawet te które z powodu urazu są nieruchome.
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz