piątek, 17 listopada 2017

Nie fajnie

Dzisiaj cały dzień jesteśmy razem.. Dopadł mnie jakiś wirus. Sunie zostawiły mi fotel , skoro jestem w domu, ale ja nie mam siły nawet na nim siedzieć. One czują że źle się czuję. Robię wszystko aby ich nie zarazić. Fajnie mieć tyle czasu, pod warunkiem, że jest się zdrowym. Biorę leki, sunie maja tylko mnie.
Wczoraj przeczytałam ciekawy artykuł.Naukowcy udowadniają, że zwierzę ta czują, myślą, potrafią okazać zdziwienie, troskę, radość, smutek, lekceważenie itd. Czyli to wszystko o czym wspominam w moim blogu, nie jest wyssane z "palca". Autor artykułu stwierdził , że zauważanie takich subtelności u zwierząt to kwestia doświadczenia w byciu z nimi. To prawda spędzamy razem dużo czasu.
Lubię ludzi, ale wole towarzystwo zwierząt. Mam "po kokardę" ludzi którzy ciągle narzekają, ciągle im źle. Wszystko przeliczają na pieniądze a przecież pieniądze to nie wszystko, pomimo iż ułatwiają życie.Moje zwierzaki nawet szanują, że jestem chora, na spacerze szybko wszystko załatwiają i biegniemy do domu.Wiem, nie każdy musi mieć zwierzę w domu, ale wiem jedno, że nawet nie wiedzą ile tracą,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz