środa, 11 lipca 2018

Jasne reguły wychowania

To bardzo ważne dla bezpieczeństwa psa. Podczas spaceru całkowity zakaz jedzenia czegokolwiek nawet gdyby to było coś co im nie zaszkodzi. Konsekwencja jest najważniejsza. Wolno im pojadać trawkę ale nie ta przy samej jezdni. To jest jedyne ale.
Takie same zasady obowiązują w domu. Każda roślina jest zabroniona.. One to już wiedzą.
Gdy Funia cierpi i zima pod śniegiem szuka trawki, postanowiłam kupić suniom trawkę w doniczce.
Długi czas zbierałam się aby kupić, wreszcie w ubiegłym tygodniu kupiłam. Podlewałam ją aby nie uschła ale coś mnie powstrzymywało przed wsadzeniem jej do doniczki. Dzisiaj w końcu trawka doczekała się sporej doniczki . Postawiłam ja na podłodze w kuchni i obserwowałam sunie.
Maksi nie była zainteresowana, natomiast Funia stanęła i patrzyła. Gdy zauważyłam jak coś kombinuje, szybko wyrzuciłam trawkę do reklamówki. Mała zastanawiała się nad tym czy może czy nie. Gdy wyjątkowo nie reagowałam , wyczułam ,że ona nie bardzo rozumie, definitywnie usunęłam trawkę. Wprawdzie w domu żaden kwiatek nie stoi na podłodze, chyba że podczas mycia okna.
Funisia jest spryciula a ja później postanowi spróbować jak smakują kwiatki? O nieszczęście nie trudno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz