niedziela, 3 lutego 2019

Hm 501 post i?

Nigdy nie patrzyłam który post jest kolejnym ale dzisiaj....Liczby okrągłe wymuszają refleksję.
Co myślę po 6 latach pisania blogu i 500 postach? Same pozytywy. Trzeba słuchać swojego ja , nie zawsze znajomych. Kilka osób odradzało mi adopcję drugiego psa. Dlaczego zmieniłam zdanie?
 Maksi miała potrzebę towarzystwa drugiego psa. Podjęłam wezwanie. Nie było łatwo lecz nawet przez chwilę nie zwątpiłam, że dam radę.
To była cudowna decyzja. Obserwacja relacji pomiędzy psami, ciągle mnie zaskakuje, mimo upływu czasu.
Kocham je obie i dzięki nim wiem o wiele więcej na temat psów niż kiedyś. Najważniejsze we wspólnych relacjach pies -człowiek jest CZAS i Cierpliwość.
Zwierzęta są łatwiejsze w relacjach między sobą niż ludzie. Wiem, że nie należy się bać adopcji drugiego psa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz