sobota, 21 października 2017

Temat drażliwy

Nie przypuszczałabym ze wyżywienie zwierząt to drażliwy temat.
Wśród moich wieloletnich znajomych jestem prawdopodobnie uznawana za dziwadło.
 Dlaczego? Według znajomych tak powinno wyglądać wyżywienie zwierząt:
                  - pies, kot -resztki ze stołu
                   -żółw - kapusta pekińska, ( tania opcja)
                    -świnka morska  - odpadki z zieleniaka

Gdy mówiłam, że idę kupić jedzenie dla któregoś z wymienionych wyżej zwierzaków, słyszałam drwinę w głosie i cytowano mi powyższy jadłospis.
A niech tam mówią co chcą,  u mnie taki proponowany jadłospis nie wchodzi w grę. Dla każdego z moich zwierzaków jest miejsce w lodówce na jego jedzonko.
Uważam, że skoro drażliwy temat, będę go unikać albo rozmową na ten temat, będę weryfikować bliższe znajomości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz