poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Sprawdzenie słuchu

Oj to chyba każdy kto ma zwierzaka w domu, zna chwile gdy nasz milusiński udaje , że jest głuchy..
Czasem podczas spaceru, wołamy, wołamy i cisza.pies nie słyszy. Podobnie w domu, jest głuchy i nie słyszy wołania.
Tzn słyszą ale to co chcą słyszeć. Jak sprawdzić czy udają? czy pojawił się problem ze słuchem,
Od wielu lat mam na to swój sposób , po cichutku ale tak aby pies to mógł usłyszeć pytam: Czy pies mnie kocha?
Reakcja psa jest natychmiastowa, obudzony z kamiennego snu, przybiega, merdając ogonkiem, albo tak jak mój jamnik rzucał się do lizania mnie.
Kilka dni temu tuląc Maksi mówiłam do niej, jak bardzo ja kocham, natychmiast, z łazienki przybiegła Funia ( ponieważ ma nieczynny ogonek) a w jej oczach można było odczytać pytanie:A mnie już nie kochasz? albo jak kto woli , już jestem, tez ciebie kocham.
I jak nie kochać?

5 komentarzy:

  1. Witam, całkiem przez przypadek weszłam na Pani bloga.
    Jest rewelacyjny!
    Przeczytałam go jednym tchem ;)
    Też chciałabym takiego bloga prowadzić, ale to pewnie bardzo trudne

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za miłe słowa, blog zaczęłam pisać, gdyż trudno mi zanudzać znajomych opowieściami o moich psach, moich i nie tylko moich, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy ma Pani jakis kontakt do kogos nadzorującego ( ? ) blogi ? Chciałabym się zapytać o kilka technicznych spraw zanim zacznę tworzyć bloga ;) ( jeśli dam rade ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie nie mam takiego kontaktu, pewnego dnia zaczęłam szukać znalazłam i tak się zaczęło, tez nurtuje mnie problem, gdyż zaczęłam pisać drugiego bloga pod tym adresem ale jego chyba nikt nigdy nie znajdzie, bo nikt tam nigdy nie zagląda

    OdpowiedzUsuń