środa, 12 lipca 2017

Urodziny,

Każde moje zwierzątko obchodzi urodziny . Nie znając dokładnej daty urodzin, uznaję , że święto przypada w dniu gdy zwierzątko zamieszkało ze mną
Dzisiaj mija 5 lat gdy Maksi zamieszkała ze mną.
 To ona powinna dzisiaj dostać prezent, a stało się inaczej. Moje sunie obie zrobiły mi dzisiaj wielką frajdę.
Przeszłyśmy obok suni którą niezbyt lubią, w idealnej ciszy. I to nie tak, że one jej nie zauważyły. Sunia była bardzo blisko, ale one w milczeniu przeszły. Może i ktoś uzna, że to normalne. Jednak nie dla moich suczek,  one zawsze głośno reagowały na inne psy. Dlaczego tak mnie to cieszy? Proste, to są efekty mojej 5 letniej pracy nad nimi.
 Kocham je bardzo, i dziękuje losowi, że postawił je na mojej drodze.

3 komentarze:

  1. Super, że sunie ominęły pieska i robią postępy! Moje zwierzaki też obchodzą urodziny w dniu, kiedy do mnie przyszły.

    Wszystkiego najlepszego Maksi! Dużo więcej sukcesów, lat wspaniałe spędzonych z Twoją panią, zabawek oraz przysmaków ��
    Życzą i pozdrawiają
    psotkaisonia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam gdzie są znaki zapytania miał być tort. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

      Usuń
  2. Bardzo dziękujemy za miłe słowa i życzenia, pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń