sobota, 22 lipca 2017

Jak dobrze

Jak dobrze mieć zwierzątko w domu. Życie łatwe nie jest każdy o tym wie, gdyby nie one , czasem człowiek nie dałby rady.
Pocieszają, przytulają się, nawet żółw okazuje przywiązanie.gdy mam gorsze dni zawsze myślę co przeżywa pies którego skrzywdził człowiek.
Mijają kolejne, tygodnie, na szczęście wszyscy zdrowi. Pojawiają się zmiany w zachowaniu.
Wczoraj Funisia kładąc się obok mnie tak mocno przytuliła tyłeczek aż poczułam. To było pierwszy raz. Oczywiście nastawiła brzuszek do wygłaskania.
Pod powitania, gdy wracam do domu, zawsze pchała się Funia, mimo iż waży mniej niż Maksi, odpychała ja. Od jakiegoś czasu to maksi przepycha się do powitania. Moje dwa skarby. Za nami 5 lat wspólnych i mam nadzieje, że wiele przed nami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz