sobota, 15 lipca 2017

O litości!!!!!!!

Czy ludzie bywają naprawdę tacy niemądrzy?
Adoptują małego szczeniaczka bo śliczny, bo zapragnęli mieć psa. Uważają, że do jak mu dadzą jeść,  pobawią się z nim, wyjdą na spacer, to wyrośnie najmądrzejszy pies świata.
Po pól roku, chcieli go oddać, bo się nie słucha, bo ich gryzie.. Koszmar. Przecież to psie dziecko które trzeba wszystkiego nauczyć. To co dzisiaj powiedziała do mnie jego opiekunka, o mało nie doprowadziła mnie do zawału.
Poprzedniego dnia kobieta robiła zakupy, malec bawił się. Ponieważ nie zareagował, kobieta zostawiła go, sama poszła do kiosku na drugą stronę ruchliwej ulicy. Z duma opowiedziała , że on tam został, jak będzie chciał to przyjdzie.. A ulica? pytam. Nigdy nie zostawiłabym swojego psa w takiej sytuacji. Otworzyła szerzej oczy ze zdziwienia. Była zszokowana moim stwierdzeniem.
Nigdy nie pozwoliłabym aby mojego psa rozjechał samochód. Kobieta z uśmiechem odparła: jego już pyrknął samochód ale to go nic nie nauczyło.
Nie mogę .. zatkało mnie  albo ja jestem głupia albo nie rozumiem takiej bezmyślności. Czy swoje małe dziecko same też by zostawiła po drugiej stronie ulicy?
 O głupoto .. ty nad poziomy wylatuj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz