niedziela, 29 marca 2020

Uwaga!!

To moje ulubione  zdjęcie, zrobione kilka lat temu. Gdy miałam im coś ważnego do powiedzenia mówiłam uwaga dziewczyny. One tak siadały i słuchały.
Czemu ponownie do tego wracam? Przeżywamy wszyscy trudny czas. Nie wszyscy ludzie akceptują apel nawołujący do pozostania w domu.
Za oknem piękna słoneczna pogoda, otwarte okno. Z ulicy słychać jeżdżąca policje i nawołującą do pozostania w domu. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że moje dziewczyny słysząc zza okna słowo: Uwaga, ze szczekaniem dobiegają do okna. Starają się też sprowokować mnie abym słuchała. Rozumieją , że od słowa uwaga zaczyna się jakaś ważna komenda. Mieszkamy w takim miejscu miasta ze odgłosy z ulicy są często, moje psy nie reagują, nawet nie lubią. Owszem szczekają gdy na podwórku odezwie się jakiś ich kumpel .
Słowo uwaga jednak jest dla nich ważne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz