poniedziałek, 6 kwietnia 2020

świat się zatrzymał ale

Wszystko stanęło na "głowie". Jedno jest pewne trzeba uważać i nie zwariować.
Moje dziewczyny załatwiły mi pracę od tygodnia. Dosłownie załatwiły. Poszłam coś załatwić i zabrałam ze sobą moje psie przyjaciółki. Chwile poszczekały, ja zagadałam panią  i po chwili usłyszałam : nie szuka pani pracy?
I tak po krótkiej rozmowie, małym szkoleniu, pracuję.
Moje dziewczyny znów tęsknią, wczoraj nawet próbowały mi pomóc w kuchni. Zrobiły przegląd makaronu .
Zawsze gdy nadchodzi trudny czas, poznajemy ludzi. Ci o których nawet byśmy nie podejrzewali swoja postawą wzruszają do łez. Inni potwierdzają swoją postawę. To nie jest czas spotkań, ale krótka rozmowa telefoniczna to mila pamięć o drugiej osobie.
Co w tym wszystkim jest najbardziej cudowne i nigdy nie zawiedzie? Zwierzak, On zawsze jest taki sam. Specjalnie użyłam dwukrotnie dużej litery. W zwierzakach jest ogromna ilość miłości.
Wielu ludzi mogłoby się dużo od nich nauczyć.

2 komentarze:

  1. Gratuluję znalezienia nowej pracy! :) Ma pani absolutną rację, zwierzak jest przy nas na dobre i złe. Ludzie powinni brać od psów lekcje empatii i miłości.

    OdpowiedzUsuń