piątek, 12 lipca 2019

Tylko obowiązek?

Gdyby każdy kto ma psa myślał tymi kategoriami, to z pewnością nie miałby psa ani innego zwierzaka. Przebywanie  z nimi jest cudowne  nawet jeśli czasem trudne.
Dostajemy od naszych czworonożnych przyjaciół bardzo dużo. Czy może być coś piękniejszego niż porozumienie, przyjaźń i miłość miedzy człowiekiem i zwierzęciem?Ostatnio jakaś kobieta zachwycała się moimi suniami, miłe nie powiem, że nie. Gdy usłyszałam jęk : ojej ale to taki obowiązek. Bez namysłu wypaliłam : one są częścią mojego życia, nie tylko obowiązkiem. Kobieta kontynuuje : ale te spacery, choroby......... No cóż coś za coś. Odchodząc powiedziałam, że codziennie wstajemy o 3.30 rano bo tak musimy ale  kocham je bardzo. Kobiecie odjęło mowę, pożegnałyśmy się. Odchodząc poklepałam po grzbietach moje pupilki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz