sobota, 8 czerwca 2019

Czas, czas, ale szybko leci

Żyjemy, mamy się dość dobrze i oby tak dalej. Sunie pokochały pozostałe maty które dla nich zamówiłam. Najbardziej jednak cenimy wspólnie spędzany czas. Sunie są coraz większymi słodziakami i kochają się przytulać.
Za miesiąc minie 7 lat jak Makusia przyszła do mnie. W wolnych chwilach analizuje opiekę nad moimi zwierzakami w poprzednich latach. Obserwując moje obecne sunie wiem co zrobiłabym inaczej.
W tym roku znów zjedzone truskawki i Makusia rozdaje mi buziaczki. Osoby które ja znały kiedyś pewnie nie uwierzyły by. Teraz oby przetrwać upały, jest to dość trudne ale musimy dać radę.
Kilka dni temu jakaś mała dziewczynka która była niedaleko z rodzicami na lodach, gdy nas zobaczyła zaczęła iść do moich suczek.
 Zero reakcji rodziców, nie znam dziecka więc musiałam poprosić aby nie dotykała piesków.
Znam moje psy i wiem, że żadna z nich nie ugryzie ale nie znając ludzi , nie chciałam ryzykować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz