sobota, 9 marca 2013

Zima wróciła:( Wróciła zima

Myśłałam, że smutki Makuni i złe wspomnienia z mrozem i śniegiem to już przeszłość, jednak nie do końca..
Ponowny śnieg i zimno przypomniało Makuni co kiedyś przeszła..Skąd wiem?
Maksi śpi w  fotelu lub na swoim posłaniu.Gdy jest jej "źle" w nocy w chodzi do mnie do łóżka i tuli się tak mocno, ze aż się budzę.
Pisałam , ze Makusia tęskni za pieskami. Dwa miesiące rozważałam czy dam rade z drugim pieskiem. Zdecydowałam, ze nie mogę mieć drugiego.. Jednak los sam pomógł mi zmienić zdanie.Opowiem o tym , lecz innym razem.
                                                                 
To Haker Za nim też tęskni Maksi..2 letni piesek  tzw przegubowiec na krótkich łapkach..Dobrze dogaduje się z innymi, Jest radosny, lubi się bawić.Dla Hakera też szukamy dobrego domu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz