niedziela, 17 maja 2020

Buda

Czym jest buda dla psa każdy wie. Nigdy nie zrozumiem jak można wyganiać psa aby spał w budzie, tym bardziej gdy on jest wielkości kota.
W tym roku wiosna nas nie rozpieszcza. W nocy jest zimno, są przymrozki. Gdy patrzę na moje psy wtulone w kocyki, poduszki w ciepłym domku to aż serce mi rośnie.
Znajoma ma trzy psy jeden duży i dwa wielkości kota. Ciągle powtarza jak bardzo je kocha, dzwoniąc do mnie zawsze pyta o moje dziewczyny.
Dwa tygodnie temu przez cały dzień padał deszcz, noc była zimna, nad ranem posypał śnieg.
Podczas kolejnej rozmowy telefonicznej pytam o Jej psy. Liczyłam, że zabrała je do domu.
NIE. wiecie czemu? bo naniosłyby błota. Przecież można sprzątnąć odpowiedziałam, w słuchawce zrobiło się cicho. Jak można mając piętrowy domek, nie znaleźć miejsca dla psa  którego podobno się kocha. Dziwna ta miłość. I mogłaś spać ? spytałam wiedząc, że one mokre śpią w budzie?
Nie napiszę już nić bo same wulgarne słowa cisną mi się na język.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz