czwartek, 14 marca 2019

Czy ludzie mają uczucia?

Hm, to,że psy je mają to czuję na każdym kroku. Wczoraj wróciłam po kilku godzinach do domu. Sunie jak zwykle okazują radość i czekają na spacer. Byłam bardzo zmęczona więc mówię: dziewczynki dajcie mi chwilę, ok? trudno uwierzyć ale obie rozeszły się po mieszkaniu. Jedna poszła na swoje posłanie, druga na tapczan i grzecznie czekały na zaproszenie na spacer.
Po drodze do domu spotkałam znajomą i zagadałam : ojej ma pani nowego pupila? To co usłyszałam "zwaliło" mnie  z nóg. A ze znajomą zamieniła się psami. Jej schorowana sunia została oddana do poprzedniej właścicielki a ona ma młodego pieska. Zatkało mnie. Sądząc po mojej minie, mimo iż o nic już nie spytałam, kobieta dalej tłumaczyła... Tam maja bliżej do leczenia jej i takie ble, ble...
Przeprosiłam,że muszę już iść.
Czy ktoś się zastanowił co czują te psy? One tak jak ludzie mają uczucia czy to naprawdę tak trudno zrozumieć?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz