czwartek, 26 maja 2016

Kochane mamy

Mamy są wspaniałe ludzkie, psie. kocie.......
Miałam wspaniała mamę, żałuję, że zbyt rzadko to Jej mówiłam.
Moja  pierwsza sunia Perełka też była mamą, kochającą, troskliwą.Miała 4 szkraby, to jak na mała pekinkę, to sporo, Nie odstępowała ich,  jedynie gdy wychodziła na spacer. Jednak poza domem była dosłownie chwilę. Po powrocie liczyła czy wszystkie maluchy są. Gdy czuła się zmęczona maluchami, wskakiwała na tapczan i z góry obserwowała swoje dzieci,
Gdy sunia mojej koleżanki miała szczeniaczka, i spotykałyśmy się na spacerku, moja Perełka cały czas dbała o bezpieczeństwo mal;ucha swojej psiej koleżanki. Gdy szczeniaczek zbliżał się do osiedlowej jezdni, moja sunia sobą zagradzała drogę.
W domu mojego taty (gdy był dzieckiem) w jednym czasie suczka i kotka miały małe.Aż trudno w to uwierzyć,,ale gdy suczka szła na spacer, pierw szczeniaki  w pyszczku zanosiła do kojca kotki. Gdy
kotka szła do kuwety, zanosiła kotki do kojca psiego. Każda mama kocia,, psia broniła swoje
 i nieswoje dzieci.
Wszystkiego najlepszego  dla wszystkich mam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz