środa, 12 lutego 2014

Rozmowa z psem

Dziwne? Ludzie dzieła się na tych co się przyznają , że mówią do swoich podopiecznych i na tych, co zaprzeczają. Od zawsze mówię mojemu psiakowi, że np idę do pracy, do sklepu. Chwalę gdy jest grzeczny, karcę gdy rozrabia. Nie zawsze są to tylko polecenia czyli krótkie komendy. Kiedyś usłyszałam, że ładnie mówię do swojej suni ( wtedy jeszcze była Aga). Zdziwiło mnie ładnie? zwyczajnie. Zaczęłam obserwować jak mówi do zwierzaka osoba która to zauważyła. Wstyd powiedzieć, ale moja znajoma lubiąca psy, nie była zbyt mila dla swojego czworonoga. Ciągle brzmiało;"oj przestań", szarpała go smyczą, pomimo iż nic nie robił. Ciągle miała do niego pretensje. Jaka była reakcja moich psów gdy byłyśmy razem? Patrzyły na mnie . Kilka razy starszej Pani powiedziałam , żeby była milsza dla  jamnika..Trochę pomogło, ale widać to taka kobieta. Smutne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz