poniedziałek, 2 listopada 2020

Szczęście

Co to jest szczęście? Dla jednych nowe auto z salonu dla innych dalekie podróże. Moje szczęście ma cztery łapy i wilgotny nos. Jest trudny czas, tym bardziej, że dzieją się ważne rzeczy. Jeszcze będzie pięknie i normalnie. Jak dać sobie z tym rade? Kiedyś znajoma powiedziała, że gdy dopada ją gorszy dzień zawsze myśli o psach, kotach w schroniskach. Mam dwie sunie po bardzo wielu przejściach. One są niesamowite. Dostaję od nich tyle miłości i wsparcia. Wiem to wsparcie czasem dziwnie wygląda, zwłaszcza gdy w moim łóżku znajduję oplutego misia. Dostaję to co mają najdroższego, swoje zabawki albo swoją obecność.

Wczoraj podczas spaceru szłyśmy dość szeroko , no cóż ja i dwie smycze. Nagle z tyłu słyszę przepraszam. Jakaś kobieta zamyśliła się i nie wiele brakowało a wpadłaby mi na plecy. Ja też przeprosiłam  bo szłyśmy zbyt szeroko. Kobieta skomentowała :nie szkodzi ważne, że one są szczęśliwe.

Funia natychmiast dała swoja ripostę, nie, nie to nie był szczek tylko taka jej forma rozmowy. Roześmiałyśmy się obie gdyż Funia potwierdziła, że jest szczęśliwa.

Można nie kochać?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz