czwartek, 22 października 2020

To coś więcej niż przyjaźń

 Popularne powiedzenie brzmi, że pies najwierniejszym przyjacielem. To prawda ale też prawda jest, że nikt tak nie potrafi kochać jak pies czy kot. Ostatnio miałam dość trudne dni. Dlatego postów było dużo mniej. Największe wsparcie jak zwykle otrzymałam od moich psich przyjaciółek. Gdy wracam do domu i coś jest zniszczone to wiem, że tęskniły .

Ostatnio w ramach wsparcia dostałam od Funi misia do spania. Wróciłam z łazienki i na poduszce czekał jej miś. Miś jest prawie jej wielkości dlatego włożenie go na tapczan jest dość trudne. Funia przysuwa go najbliżej jak można, następnie wskakuje na tapczan, robi tzw zwis i wciąga maskotkę. Nieważne ze przytulanka obśliniona ciut pourywana ale ona dała mi to co kocha najbardziej. Często zasypia vis a vis mnie i zerka czy nie wywaliłam jej prezentu. No jak bym mogła! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz