niedziela, 26 marca 2017

Smutna prawda

Jak bardzo trafne jest powiedzenie ; masz miękkie serce, musisz mieć twardą d....
Gdy milknę tu tzn ,że znów mnie coś przerasta. Kilka dni próbowałam pomóc znajomej suni ze szczeniakami. Mam nadzieję, że jej dotychczasowa opiekunka faktycznie odda je do jednej z Fundacji a nie porzuci w jakimś nieznanym miejscu miejscu..
Nie zazdroszczę ludziom kasy, nawet zdrowia ale czasem mam żal do losu, że tyle we mnie wrażliwości. A co w tym jest najgorszego? świadomość, że w jakiejś sytuacji nie można pomóc.
 Dotyczy to nie tylko zwierząt ale także ludzi. Wiem ,że na niektóre sprawy nie mamy wpływu, a to jest naprawdę trudne.W przetrwaniu pomaga mi obecność zwierząt, zarówno moich jak i znajomych.
 Dzisiaj cieszyłyśmy się wiosną, słonkiem i pojawiającą się zielenią. To wszystko dodaje sił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz