niedziela, 13 września 2015

Proszę tego nie robić ?

Ostatnio gadając do znajomego psa, usłyszałam od innej osoby : proszę tego nie robić. Hm?
 Ale czego? jakoś nie złapałam sensu w  zadanym pytaniu. Niech pani nie zaczepia każdego psa..Usłyszałam to od osoby której psa też czasem głaszczę. Nigdy nie pogłaszczę psa nie uzyskując zgody jego opiekuna.. Ale ja nic złego nie robię - odparłam.
 To co usłyszałam  zatkało mnie;  cyt; nie no nic w tym złego, ale wie pani jacy są ludzie, będą mówić , że pani jest psiara.
Niech mówią, nie mam zamiaru się przejmować tym co ludzie powiedzą, kocham psy, koty, zwierzęta.
W autobusie, gdy środkiem przechadzał się pająk, jakaś babinka z laską stwierdziła do mnie, żebym go zabiła. Odmówiłam, niech sobie chodzi, nikomu nic złego nie robi.
Jeśli nawet ktoś pomyślał o mnie głupia? to jego problem, nie mój.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz