środa, 4 marca 2015

Dlaczego?

No właśnie dlaczego wolę zwierzęta niż ludzi. Nie wszyscy są źli , ale nie znoszę tych co zawsze mają rację.
To nie zwierzęta ale ludzie potrafią być wredni. Znam starszą panią która nigdy i nikomu nie wierzy w chorobę, tylko ona jeśli jest chora to cierpi, inni przesadzają..
Kiedy ją poznałam miała małą, niewidomą znajdkę. Sunia po przejściach była osłabiona. Kiedyś wracając z parku w dość mroźny dzień, sunia przystawała.Sąsiadka ciągnęła ją, krzyczała , że przesadza.Nie mogąc tego znieść wzięłam sunie na ręce i zaniosłam do domu. Na szczęście moja Aga wtedy nie protestowała .
Zaczęłam ja wysyłać do weta, że może coś jest nie tak, ciągle słyszałam, że przesadzam. Po wizycie lekarz dał jej kilka miesięcy życia, przeszła ciężką operacje. żyła jeszcze 2 miesiące.
Gdy zachorowała moja Agusia, było podobnie.Gdy już czułam, że nic więcej nie można zrobić, wpadła sąsiadka.Sunia przywitała ja z radością, zupełnie jakby się  z nią żegnała. Oczywiście usłyszałam tradycyjnie, że to nie jest chory pies.Ta rozmowa była około 21. O godzinie 23  Aga została uśpiona. Wspólna decyzja weta i moja.. Gdy o 24 wysłałam do znajomej sms, że Aga nie żyje, za 2 minuty sąsiadka była u mnie.Wielce zdziwiona, zaskoczona  z pytaniem dlaczego?.
 Tak jest zawsze każdego wykpi, wyśmieje..Efekt? mnie jest obojętne czy coś złego się z nią dzieje.
to najprostrza odpowiedź na moje pytanie: dlaczego?

2 komentarze:

  1. pogoniłabym taką sąsiadkę,szkoda tylko jej psa,nie miała biedaczka szczęscia. Wraz z córką w lutym pozegnałyśmy Polunię córki,była stara (17) i schorowana. Mimo,ze jest druga sunia to pustka po Poli jest beznadziejna i nic jej nie zapełni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy odchodzi za Tęczowy Most kot czy pies, zawsze zostaje pusyka w sercu. Przez moje życie przewinęło się ich trochę. Przy kolejnym psie, cała uwagę kieruję na obecnego, zwierzaka.. Każda miłość jest inna. I adoptując kolejna bidę, mówię do siebie, że każdy z poprzednich był dla mnie ważny, a miłość przekażę kolejnemu.Pozdrawiam cieplutko

      Usuń