sobota, 4 października 2014

A mnie jest szkoda lata.....

Tak brzmią słowa jednego z przebojów. Lubie ciepło ale takie do 25 stopni. Dlatego wolę jesień. Lubię jesienne słoneczko, ostre powietrze.To nasza 3 wspólna jesień.Tyle musiałam czekać aby spacery były relaksem a nie wypełnione nauką.Nareszcie Funia potrafi w dzień wąchać trawę , ziemię i zachowywać się jak spokojny pies. Całkiem spokojna to ona nie jest ale dopiero od niedawna wącha  cokolwiek na spacerku. do tej pory robiła to wyłącznie w nocy.
  zaraz kawa , potem trzeba zająć się domem.
Dzisiaj moje dziewczyny pierwszy raz poznały zmienioną okolice. Z taką radością wąchały aż przyjemnie było patrzeć. Jak dobrze , że one są]. Teraz będzie już tylko lżej. Nigdy nie wątpiłam czy dobrze zrobiłam. Teraz wiem , że dobrze i bardzo kocham moja trójkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz