niedziela, 16 marca 2014

kto ma kogo

To typowe pytanie zwierzoluba. Odpowiedź jest jedna to one-zwierzaki maja nas a nie odwrotnie..Czasem się wkurzam ale dzisiaj zrobiłam to dla niego tzn Fuksa. Nadszedł termin szczepienia. poszliśmy razem. Fuks i ja. To dziwne uczucie iść z psem sąsiadki do weta. Fuks poza domem nosi kaganiec, potrafi bez uprzedzenia złapać za nogę. Ze mną Fuks trzyma sztamę, należę do szczęśliwców których nie gryzie.U lekarza zachowywał się nie nagannie. Chyba nawet pożalił się lekarzowi na chorobę swojej Pani. Po powrocie, oznajmiłam, że za dwa tygodnie zabieram go na kolejne szczepienie i na korektę pazurków. To będzie kolejne wyzwanie bo psy nie znoszą obcinania pazurków.Gdy go pochwaliłam, dostałam buziaczka w nos. I jak tu nie kochać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz