niedziela, 1 czerwca 2014

Moje psy są super

Coraz więcej mnie zaskakują..Moje zakazy i nauki procentują:) Hura!!!!!
Przesadzam? absolutnie.
Pewnego dnia zapomniałam przed wyjściem z domu schować żółwia do terarium. Gdy sobie to uświadomiłam, byłam przerażona. Po załatwieniu spraw wracam do domu...Po pokoju leżą gazety przeczytane przez sunie.  W rogu, pod posłaniem spał żółw, cały i zdrowy. Ale chyba trochę wystraszony bo protestował gdy chciałam go obejrzeć. Jaka ulga wszystko dobrze się skończyło.
Inna sytuacja... Wychodząc z domu zawsze wynoszę śmieci., pewnego dnia przygotowałam je do wyniesienia , ale po 2 godzinach wywnioskowałam , że zostały w domu.. To , że zostały to pestka, ale Maksi mogła je ściągnąć ze stołu. Po powrocie do domu wszystko leżało na swoim miejscu.
Czy to nie jest super? Kocham je bardzo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz