niedziela, 7 kwietnia 2013

Wiosna, wiosna, ach to ty:)

Dawno się nie odzywałam, ale moje sunie źle znosiły ponowne opady śniegu. gdy siadałam przy komputerze, mniejsza sunia wspinała się na krótkich łapkach, a przednimi  waliła w klawiaturę. trudno nie zauważyć takich argumentów:)
Zwierzęta czują wiosnę dużo lepiej niż my :(.Są szczęśliwe gdy idziemy na spacer, natomiast gdy już wyjdziemy stają jak wryte,  jakby chciały powiedzieć jeszcze zima?.
Wiem, powinnam pisać systematycznie, ale radość odbiera fakt, że tyle psich nieszczęść szuka domów.Nie tylko moje psiaki są wspaniałe, w każdym zwierzaku jest coś pięknego.
 mały , długi , ale serce wielkie, szuka domu, może ktoś tu znajdzie dla niego miejsce w swoim sercu.
Pokochajcie Hakera
Tyle na dzisiaj wracam do mojego stadka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz